Ganduri pentru mine, pentru tine..

Monday, December 04, 2006

Clap clap, please!

Tanaa.. betia victoriei ma face sa schimb limbajul. Care betie? Eee care... Care victorie? Pai mai aratati-mi mie o persoana in lumea asta care scrie ceva-la teza-la fizica-, care culmea, afla ca e bine la sfarsitul orei, dar care a taiat tot, pentru ca un alt geniu, cu note (mult) mai mari, a scris altceva (drojdie daca razi, maine te bat). Evident, nu dau vina pe colega mea, care oricum este mai desteapta cel putin la matematica si fizica, dar eu, eu de ce nu mi-am tinut nasul in lucrarea mea? O data am si eu idei bune si dau cu bata-n balta.

In alta ordine de idei, astazi grupa mea a prezentat proiectul la romana, despre basme. Cum eu sunt foarte modesta de fel, nu pot sa nu zic ca am avut cea mai frumoasa mapa, cea mai buna grupa, cel mai frumos program (poate era altul mai bun, al grupei lui drojdie, daca il facea el-din fericire nu s-a implicat) si am fost primii (desi am prezentat penultimii) aplaudati. O fi de vina oare farmecul nostru? :-/ Hmm, de cercetat...

Si s-a mai intamplat ceva astazi...de fapt 3 evenimente, ce tin de viata de cuplu..3 prietene, 3 prieteni (ai lor)....unii se despart, altii au evoluat si altii...ei bine altii au mai multa nevoie in momentul asta de sustinere decat de altceva. Am trecut prin asta, stiu cum este...dar din pacate nimic nu poate usura suferinta. Cert este un lucru..totul se va schimba de acum..si atitudinea mea (evident, evit sa pronunt un anume cuvant-in legatura cu media la fizica), dar si a lor..

P.S.: Clar, proful de fizica are ceva cu mine...da, parul meu e ondulat...da, am ochii verzi..nu, nu e la mine "ca la telefoane"...si nu, nu o sa fiu eu cea mai mare realizare a dansului-pentru ca nu o sa ma lase. Asta e clar!

1 Comments:

  • mwhahahahhaha >:)

    By Anonymous Anonymous, at 4:07 AM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter