Ganduri pentru mine, pentru tine..

Friday, November 17, 2006

Si din nou weekend

Saptamana asta a trecut foarte repede..probabil si pentru ca marti am fost liberi. Oricum, ziua de vineri a fost una obisnuita, unde toti am fost foarte (dar foarte) adormiti la ultimele ore-muzica si antreprenoriala. O minte de geniu le-a pus acolo in orar, probabil crezand ca ne lasa sa ne mai relaxam. Parerea mea e ca sportul era o alegere mai fericita ca ultima ora.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

In consecinta, nu am idei. Nu sunt in stare de mai mult in momentul asta, cred ca a fost seara regretelor. Mi-am amintit tot ce am pierdut vara asta, lucruri, persoane...chestii care nu se mai intorc sub aceeasi forma. Tot ce am castigat a fost experienta. Si asta poate fi un lucru bun, chiar foarte bun. Important e ca alegerile au fost ale mele, si cred ca ma bucur ca a iesit asa si ca acum sunt aici. Interesant..chiar si in postul asta m-am contrazis de doua ori. Cred ca ma duc sa ma culc.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fara nicio legatura cu ce am zis mai sus, am dat din intamplare peste un site interesant. Merita citit, daca stii engleza bine.

P.S.: Imi place mai mult fontul asta, nu stiu de ce, asa ca un timp nu o sa il mai folosesc pe cel obisnuit (pentru mine).

1 Comments:

  • Gandeste-te ca lucrurile pierdute fac loc altora mai bune....

    By Anonymous Anonymous, at 9:06 AM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter