Ganduri pentru mine, pentru tine..

Wednesday, November 29, 2006

Teze

Cele mai incarcate momente din clasa a X-a de pana acum au fost (si continua sa fie) ultimele doua saptamani. Lucrari, ascultari, proiecte de predat care ne-au mancat noptile si nu numai, iar acum, vin si tezele. M-am bucurat degeaba ca vineri sunt libera, pentru ca trebuie sa profit la maxim de acest weekend prelungit pentru a incerca sa pricep ceva la fizica. Am teza luni. Abia dupa ce scap si de teza la matematica pot sa rasuflu usurata, la informatica si romana nefiind greu deloc.

Oricum, avand in vedere ca nu am prea dormit in ultimele zile, acum sunt foarte obosita, dar maine scap de proiectul despre basme la romana, deci pot sa fiu fericita si pot sa ma concentrez asupra fizicii. Tot ce mai imi lipseste este un profesor care sa imi explice si mie ceva. Stiu ca se zice ca termodinamica e usoara, dar asta nu ma face sa inteleg ceva.


Cred ca se observa lipsa de coerenta, asa ca ma duc sa dorm. Apropo, la multi ani pentru ziua nationala si pentru Andrei si Andreea!

1 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter