Ganduri pentru mine, pentru tine..

Tuesday, November 21, 2006

.......

De data asta chiar ca a cam trecut toamna...si de data sunt fericita ca este asa. Poate sunt grabita, dar fiindca imi plac foarte mult colindele, am inceput deja sa la (re)ascult. Intotdeauna am zis ca iti inunda sufletul cu bucurie. Mai ales seara, cel mai frumos moment al zilei (dupa mine, pentru mine). Daca iubesc ceva, atunci iubesc apusul de toamna la malul marii. Mai ales ca de fiecare data ai impresia ca este ultimul si il traiesti din plin. E ciudat cum ajungem sa apreciem lucrurile abia atunci cand ele reprezinta sfarsitul. Carnavalurile-sarbatori ale sfarsiturilor- sunt evenimente unice, si speciale. Nu este ca la orice petrecere, bal, sarbatoare in general. Lumea traieste din plin si apreciaza. Si se bucura. Si apoi o iau de la capat, recunoscatori.

In seara asta mi se succed in minte zeci de imagini...in mare parte pentru ca astazi s-ar fi implinit 8 luni...si pentru ca ascult melodia mea preferata..si poate pentru ca am febra. Si aici s-a dus tot romantismul. Dar ramane melancolia. Cu fereastra deschisa, cu lumina stinsa, cu un ceai in mana si privind stelele, totul revine la normal incet-incet. Maine este o noua zi, una obisnuita, dar unica in felul ei. Revenind la cotidian, doar maine voi putea sa imi stric si mai rau media la fizica. Si doar maine ma voi putea bucura de prietenia colegilor. Si doar maine voi putea adormi gandindu-ma ca fiecare sfarsit este un nou inceput, si merita sa zambesc pentru asta.

P.S.: Si pentru ca tot scriam acum cateva zile un post despre massuri, am mai primit unul care mie mi-a placut foarte mult:

"Un prieten OARECARE, cand te viziteaza, actioneaza ca un invitat. Un prieten ADEVARAT deschide frigiderul si ia ceea ce are nevoie. Un prieten OARECARE gandeste ca prietenia s-a terminat dupa o discutie aprinsa. Un prieten ADEVARAT stie ca nu exista prietenie fara lupta. Un prieten OARECARE spera ca intotdeauna esti acolo pentru el sau ea. Un prieten ADEVARAT intotdeauna va fi acolo pentru tine."

3 Comments:

  • asta e un articol cald... :)

    By Anonymous Anonymous, at 3:13 PM  

  • si la propriu si la figurat ;)

    By Blogger Anca, at 11:12 PM  

  • Ce frumoasa e viata cand ne "permitem" sa o vedem astfel... de ce ne incapatanam sa reactionam mai infocati la lucrurile rele decat sa ne bucuram cu toata fiinta de cele bune? Sau poate doar asa sunt eu. Mi-ar placea sa cred ca sunt doar eu asa, ca sa fiu mai usor de corectat.

    By Anonymous Anonymous, at 12:55 PM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter