Ganduri pentru mine, pentru tine..

Sunday, November 26, 2006

.......#2

Merita sa te indragostesti...fie si numai pentru acel fior de placere pe care il simti cand te ia de mana prima oara...pentru fluturasii din stomacel pe care ii simti atunci cand isi apropie fata de a ta si iti sopteste vorbe care o sa iti ramana intiparite in minte..sau pentru fericirea care te cuprinde gandindu-te la el, atunci cand nu este langa tine. Ziceam ca nu o sa mai las sa mi se intample asa ceva. Ziceam ca e ok daca stau cu cineva la care nu tin. Ziceam ca nu mai vreau relatii de lunga durata pana nu implinesc 20 de ani. Ziceam atat de multe, lucruri de care in momentul asta nu mai imi pasa, acum este EL aici si totul e bine din nou. Viata e frumoasa, nu??


Later edit: Ba nu, nu e...am uitat ca maine ma asculta la fizica..si ghici cat de mult am invatat..si ghici in ce stare sunt...

More later edit: Inca un mass care mi-a placut la nebunie:

" Vorbe dulci sunt usor de spus, lucruri dragute sunt usor de cumparat, dar oameni de treaba sunt greu de gasit. Viata se termina cand tu incetezi sa visezi, speranta moare cand tu incetezi sa crezi, dragostea se termina cand tu incetezi sa mai tii la cineva, prietenia se sfarseste cand tu nu mai imparti. Asa ca imparte cu cine crezi ca iti este prieten, iubeste fara conditii, vorbeste fara intentii, daruieste fara motive, tine la cineva fara explicatii!! E inima adevaratei prietenii. "

Si mai era un citat despre prietenie, nu mai stiu de unde l-am luat, dar suna cam asa:

" Prietenia adevarata si sincera presupune ca cineva ia parte la soarta celuilalt cu caldura, in mod curat, obiectiv si fara nici un interes, si aceasta presupune o identificare desavarsita intre cei doi prieteni.Restul vine de la sine.."

9 Comments:

  • teoretic , prietenia asta pare o chestie misto... practic e mai greu...

    By Anonymous Anonymous, at 3:39 PM  

  • Geez :|

    By Anonymous Anonymous, at 8:50 AM  

  • :)) sensibilule, vbim noi maine...imi explici cum e cu tastatura ;)..

    By Blogger Anca, at 8:54 AM  

  • Din punctul meu limitat, departat si stain de vedere, ai procedat "corect", chiar daca suna atat de materialist.
    Si, daca tot am mentionat partea rationala, ce legatura vezi tu intre suflet si varsta de 20 de ani, care e caracterizata de atatea variabile, ca timpul universal, soarele, planetele, sistemul de numeratie, speranta de viata, etc, iar toate acestea nu au nici o legatura cu sufletul, care nu e ratiune, ci e numai al tau, parte din tine, sau chiar tu pe de-a-ntregul, e intangibil si... e atat de bine si de frumos ca e asa!!!

    By Anonymous Anonymous, at 11:00 AM  

  • la 20 de ani ma gandeam ca o sa fiu suficient de matura ca sa inteleg mai multe si sa pot face anumite alegeri...sa nu ma arunc cu totul, sperand ca toate sa iasa bine

    By Blogger Anca, at 11:03 AM  

  • Intotdeauna merita sa speri ca totul va iesi bine.

    Sau credeai ca vei fi mai insensibila la 20 de ani?

    By Anonymous Anonymous, at 12:48 PM  

  • probabil....cine stie, daca de acum m-am "acrit" in ceea ce ii priveste pe baieti, asa cum mi-a zis prietena mea cea mai buna, pana atunci poate ajung sa ii urasc :))

    By Blogger Anca, at 2:02 PM  

  • O sa ne iubesti :D

    By Anonymous Anonymous, at 12:47 AM  

  • rau cu baieti, dar mai rau fara....o sa va ador ;)

    By Blogger Anca, at 1:12 AM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter