Ganduri pentru mine, pentru tine..

Tuesday, December 05, 2006

4

Prietenii stiu de ce.

Siii a venit Mos Nicolae. La multi ani tuturor celor botezati asa. Mereu imi pare rau ca nu ma cheama Nicoleta...sau Olivia...sau Otilia. Nu de alta, dar numele meu e sec si scurt.

Anul asta trebuie sa cumpar o groaza de cadouri, si nu am nicio idee. Adica prietenul e taiat de pe lista (eu sunt un cadou suficient, sper sa fie si el de acord, ca nu mai am cum sa il strecor inapoi printre cei care vor primi ceva de la mine), parintii mei-in fiecare an le iau ceva cu a mea sora, asa ca nu prea imi fac probleme, are ea idei si pentru mine, prietenele-aici e mai delicat, habar nu am ce as putea sa le gasesc, drojdie-aici iar e simplu (m-am simtit obligata sa il mentionez din nou pentru ca este bolnavior si scriu acest post in memoria lui), si mai departe nu mai stiu pe cine sa trec pe lista. Mai am timp. Si din fericire si bani.

Dar cea mai mare dilema ramane: ce imi iau mie cadou? trebuie sa ma rasfat si eu cumva, nu numai Dragan (proful meu de fizica)...m-am saturat de mangaierea catalogului. Again, prietenii stiu de ce.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter