Ganduri pentru mine, pentru tine..

Tuesday, November 14, 2006

Intrebare intrebatoare

Voua nu vi se pare ca de cativa ani lumea tinde din ce in ce mai mult spre lucruri..mici?

Citeam intr-o revista ceva despre un laptop de doar 900 de grame, cu aceleasi caracteristici ca un laptop normal, sau poate chiar mai bune.
Telefoanele trebuie sa cantareasca cat mai putin, sa fie cat mai mici, usor de folosit, comerciale, perfomante.
Tigarile au devenit din ce in ce mai subtiri si cu numeroase filtre, care insa nu sunt prea folositoare (din pacate pentru cei care fumeaza).
Am vazut chiar un aragaz intr-un magazin, foarte usor, cu mentiunea "light"...ce poti face cu un aragaz, il scoti la plimbare??
Pana si cainii cat mai mici sunt la moda, ca sa ii poti tine in buzunar.

Nu generalizez, unele lucruri chiar sunt facute sa fie mari (televizoare de exemplu, cu diagonala cu cat mai mare-cu atat mai mare), dar poate imi explica si mie cineva de ce tigarile sunt mici? Sau cainii? Aia mari ce au, sunt mai urati, nu sunt practici?

Ironic este ca, pentru adolescenti, cat mai mare=cat mai dorit (cel putin asa zice profesoara mea de romana).
Oricum, cred ca oamenii s-au saturat sa care si atunci acele lucruri devin mici, iar lucrurile in care traiesc sau se deplaseaza devin (raman) mari.

4 Comments:

  • In curand va fi la moda sa o ai mica ... ;))

    By Anonymous Anonymous, at 12:05 PM  

  • Numai tu puteai sa te gandesti la asta:))..de fapt, cand am scris postul, ma gandeam ca asa o sa se interpreteze :P

    By Blogger Anca, at 12:15 PM  

  • mica, sa poate incapea in buzunarul de la piept :))

    PS: cand ai scris despre adolenscenti.. nu tot la asta te gandeai (sau profesoara de romana)? :D

    By Anonymous Anonymous, at 1:01 PM  

  • tie iti plac chestiile demontabile? :)) si mie.
    profa mea de romana se gandea la Harap Alb cand a zis, sau cel putin asa cred...iar eu...la masini :D

    By Blogger Anca, at 5:52 AM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter