Ganduri pentru mine, pentru tine..

Sunday, December 10, 2006

O zi in Campulung

A trecut si Dan Barbilian-ul de anul asta. Putin mai prost, putin mai fara diplome, dar asta e. Nici nu ma asteptam la altceva dupa tot ce s-a intamplat. Dar cred ca las pe maine scrierea acestui post, mi-e mult prea somn ca sa mai gandesc. Si ma mai si trezesc devreme, teza la romana nu cred ca se va rezolva singura, fara pic de invatat. Oricum, to be continued...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Campulung..

Ciudat oras..inconjurat de munti, plin de istorie, impodobit cu cladiri vechi superbe, marcat de batraneii care trec zi de zi prin centru, plimbandu-se de mana, ramane totusi un oras mort. Cam atat are, nu vezi nici un horn al vreunei fabrici fumegand, semn ca cineva munceste, asa cum vezi in alte orase. Duminica, nimic deschis, in afara Iepurasului dulce, o cofetarie unde au niste prajituri foarte bune, dar la care nu am mai ajuns, si al unui fast-food, unde am mancat (nu recomand nimanui mancarea de la cantina). Asadar, nici un suvenir pentru mine..nici macar unul.

Trecand peste toate astea, concursul a fost ok, organizare buna, desi calculatoarele la care am lucrat se blocau aparent fara motiv, din cinci in cinci minute. Sa nu ii injuri pe cei care le folosesc de obicei, pentru ca nu au grija de ele, asa cum pe noi ne obliga? Si poate data viitoare ar putea sa fie mai atenti la ce publica si cum le publica (rezultatele), mai bine le-ar verifica inainte. Unui coleg i-au trecut un punctaj mai mic decat luase de fapt.

Superb liceu, Dinicu. Mare, au amfiteatru, si cand intrii in holul principal, parca intrii intr-un palat. Coridoarele mari sunt pline de oglinzi, de steme, steaguri vechi, panouri...aproape orice. Din clasele calde si goale duminica la ora sapte seara nu mai lipseau decat niste banci mai stabile. A, ca sa nu uit, aveau si automate care chiar functionau. Cu doua monezi de 10 bani puteai sa iti iei doua bauturi. Nu intrebati cum.

Subiectele bineinteles ca nu au respectat programa la nicio clasa, dar pe unii asta i-a bucurat- adica cei din clasa a 12-a, care au avut niste probleme pe care le rezolvam si eu in clasa a 9-a. Dar la restul anilor, a fost mai greu. Apropo, au evoluat. De la dischete la stickuri. Bravo lor.

Sunt curioasa anul viitor unde se mai tine. Sper ca la Curtea de Arges, mi-a placut acolo. Si e primul oras in care am fost singura, in clasa a 7-a. Devin sentimentala. A, si prima diploma, tot acolo. Si primul Paste departe de ai mei.

Nu ma bagati in seama, vine Craciunul, asa ca sunt doar foarte fericita, asa cum sper ca esti si tu, Ditza.

3 Comments:

  • waiting ... :)

    :*

    By Anonymous Anonymous, at 9:32 AM  

  • moamaa. si nu v'au dus mah la iepurashu' ?? ce distruuuusi!!! singurul lucreu marfa din campulung e Iepurasul.. :-< nasoool.. cred ca daca reuseam sa vin si eu.. nu mai scapa soferul de mine.. sigur ajungeam si pe acolo.. ;))

    By Anonymous Anonymous, at 1:44 PM  

  • aici e vina mea...nu am mers pentru ca nu mai aveam loc pentru delicioasele prajituri de la iepuras...scuze berta :(..sa nu ma bati maine

    By Blogger Anca, at 1:53 PM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter