Ganduri pentru mine, pentru tine..

Saturday, December 09, 2006

All red

O mica schimbare, ca de sarbatori. Cel mai mult imi place poza, imi aminteste de niste desene la care ma uitam cand eram mica. Sau de cele cu Chip si Dale, cine le poate uita pe cele mai dulci veverite din lumea animata?

In general, cei de la Disney fac cele mai savuroase desene de Craciun. Una din traditiile familei mele este sa ne adunam toti, langa brad, muzica in surdina (recomanzi Buddha Bar?), in compania povestilor mele favorite. Macar atunci sa fiu copil, imbracata toata in rosu, si tragand cu ochiul la cadourile de sub brad.

Poate si o bataie cu zapada, daca avem..

3 Comments:

  • Da si mie la fel imi plac desenele de la Walt Disney (in special Mickey Mouse, Donald Duck). Si eu astept Craciunul :D dar nu mai e aceeasi emotie ca in anii trecuti :(

    By Anonymous Anonymous, at 3:59 PM  

  • arata mult mai bine asa blogul. ;)

    By Anonymous Anonymous, at 9:26 AM  

  • Nu stiu daca de craciun e recomandata muzica Buddha Bar ... doar daca nu-l petreci in intimitate cu iubitul :)

    By Anonymous Anonymous, at 8:55 AM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter