Ganduri pentru mine, pentru tine..

Saturday, November 04, 2006

Si toamna pe cand?

M-am trezit de dimineata si nu mi-a venit sa cred cand m-am uitat pe fereastra..Ninsese!!! Am lipsit doar o zi de la scoala din cauza unui vaccin -in care am dormit fara sa imi pese de vremea de afara-, cu o zi inainte admirasem frunzele cazute si astazi era zapada peste tot! Cautam cu privirea mozaicul auriu dar nimic...anul asta toamna a fost mult mai scurta. Nici nu am apucat sa ma bucur de ultimul soare :(.

Dar cand ma intorceam acasa, leganata de masina care traversa curajoasa gropile orasului, pe ritmuri "relaxante" de manele (taximetristi, deh), m-am dus cu gandul la verile petrecute acasa. In curte, in casuta aceea de lemn pe care o cunosteam atat de bine, vecinii ascultand muzica, mama citind si tata ingrijind florile..cea mai frumoasa perioada. Toata lumea se simte bine. Indiferent de zgomote, de vreme, de dispozitie. Pur si simplu, natura te incanta.
Dar asa nu e completa. Vreau toamna. Vreau sa o vad imbatranind. Am vazut-o intinerita, am vazut-o in toata splendoarea, acum o vad moarta. Ciclul nu este complet.

Poate la anul.

4 Comments:

  • din pacate nu vei mai apuca sa studiezi toamna pentru ca deja a venit iarna ....

    By Anonymous Anonymous, at 1:18 PM  

  • exagerati, uite ce frumos e afara, a nins putin vineri si de doua zile e soare... voi numiti asta iarna? (vb de bucuresti)

    By Anonymous Anonymous, at 2:06 AM  

  • e frumos afara, e soare, perfect pana aici, dar e frig :(...asta nu e toamna

    By Blogger Anca, at 2:46 AM  

  • Cine uraste frigul in orice situatie intelege pe cel care uraste frigul in situatii particulare :D

    By Anonymous Anonymous, at 12:30 PM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter