Ganduri pentru mine, pentru tine..

Tuesday, November 07, 2006

Dragostea

Si pentru ca am citit un articol destul de interesant aici ,m-am gandit ca ar fi o idee buna sa postez cel mai frumos mass pe care l-am primit pe aceasta tema, desi vechi-mereu de actualitate, emotiile si sentimentele ramanand aceleasi intre un baiat si o fata:

" Fata il intreaba pe baiat: "Iti plac ?"El a raspuns: "Nu" Ea l-a intrebat:
"Ma gasesti draguta ?" El a raspuns: "Nu" Ea l-a intrebat: "Ma aflu in
inima ta ?" El a raspuns: "Nu" Pentru ultima data, ea l-a intrebat: "Daca
plec, vei plinge dupa mine ?" El a raspuns: "Nu" Ea a plecat trista. Si
atunci el a prins-o de mina, spunandu-i: "Eu nu te plac, eu te iubesc. Nu
te gasesc draguta, te gasesc superba. Tu nu esti in inima mea, tu esti
insasi inima mea. Eu nu voi plinge dupa tine daca pleci, eu voi muri dupa
tine. " "

Oare chiar a fost real dialogul? Oare chiar exista baiatul care sa fie atat de calculat, direct, romantic, atent, inteligent, iubitor? Si oare ce primeste in schimb,acelasi lucru? Oricum, cine a scris massul cu siguranta a trait ceva atat de profund si frumos cum este dragostea..

1 Comments:

  • Bineinteles ca exista... insa se gasesc foarte rar...

    By Anonymous Anonymous, at 12:25 AM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter