Ganduri pentru mine, pentru tine..

Saturday, November 04, 2006

Balul...

Balul Bobocilor..un bal indelung asteptat de elevii de clasa a IX-a, asteptat de elevii de clasa a X-a-care rasufla usurati, in sfarsit se pot distra in voie, fara sa mai fie priviti de mii de ochi-, privit cu scepticism de elevii de clasa a XI-a si neinteresant pentru elevii de clasa a XII-a -care au ceva mai bun de facut, cum ar fi pregatiri pentru Balul Absolventilor-. Cand esti boboc, este balul tau. Daca esti baiat, e mai usor, pentru ca experimentezi din plin viata de liceean, te distrezi alaturi de noii colegi si, de ce nu, noile cuceriri, care obligatoriu sunt din randul boboacelor.


Dar daca esti fata...situatia se schimba putin, insa totul depinde de indrazneala, de aspect si, in final, de fire:petrecareata, timida, deschisa. Te pregatesti din timp, haine, coafura, te asiguri ca esti perfecta pentru marea seara. Si acolo ce gasesti? O mare de baieti beti (dupa concursul de miss-mister, de preferat), fete care nu sunt nici ele departe de a atinge euforia lui Bachus, o trupa venita pe bani multi care lalaie niste melodii care de multe ori nu sunt agreate decat de un sfert din public, sau, si mai rau, cateva manele, ca deh, baut te ung pe suflet. Si apoi, pe la ora 12, cand petrecerea e in toi, toata lumea e destinsa, concursurile lungi si plictisitoate s-au terminat, te asezi in sfarsit langa baiatul/fata cu care ai dansat, si ii auzi pe profesorii care te dau afara, zicand ca s-a terminat.


In fiecare an asa a fost la balurile organizate in liceul meu. Partea cu adevarat placuta venea abia dupa ce plecam de acolo, si, insotita de colegii mei, ne indreptam spre casa unui dintre noi si petreceam pana nu mai puteam (de somn ;)) ). Fara sa simtim nevoia sa bem ceva. Ne simteam bine ca eram impreuna, ca dansam. Desi o bere, doua, trei, nu strica nimanui, nu? :D


Ce vreau sa zic in postul asta? Ca la bal e grozav, insa nu va faceti iluzii prea mari. Nu o sa va intalniti marea dragoste (in 98% din cazuri), poate doar o sa reusiti sa va faceti gelos/geloasa partenerul/partenera. Dar o sa fie frumos, nu o sa regretati, decat ca era prea inghesuiala si ca a durat prea putin. Va trebuie doar o bere inainte ;)

1 Comments:

  • de acord cu tine ;) am scris si eu cam acelasi lucru pe blogul meu, numai ca intr-o forma mai bruta...mi-am luat si eu cateva injuraturi pentru asta...dar never mind ;) cei care stiu adevarul, vor aprecia :D

    By Anonymous Anonymous, at 8:29 AM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter