Ganduri pentru mine, pentru tine..

Saturday, December 16, 2006

Balbaieli tarzii-de Craciun

Parte integranta a spiritului Craciunului, zapada pare anul acesta a se sustrage bucuriei de a fi calcata, pipaita, marcata si in final topita in mainile firave si delicate ale unui copil. Pana aici, totul e bine (pentru mine). Sper ca macar pana incepe vacanta sa nu ninga, si apoi, in cazul in care se asterne, sper sa se topeasca pana pe 8 ianuarie. Nu de alta, dar perspectiva frecusului nu este una incantatoare. Nu ma intelegeti gresit, imi place sa merg cu prietenii, colegii, rudele si cu cine se mai gaseste prin padure, pentru zapada, dar nu la scoala. Speram ca uniformele sa ii tina in clase pe baieti, dar s-a renuntat la ele.

Insa, indiferent de vremea de afara, Craciunul este saptamana viitoare. E adevarat, nu prea il simte nimeni (in afara de mama mea, care pare hotarata sa transforme casa intr-o explozie de culoare), nici macar reclamele de la televizor nu sunt ca in ceilalti ani, dar eu va urez de acum Sarbatori Fericite! Pentru mine, vacanta a venit mai repede, asa ca am de gand sa gasesc o aroma care sa imi aminteasca de Craciun, sa fac rost de niste vasc (si intre noi fie vorba de acel blond de la a 12a), si de niste sosete calduroase (sunt sigura ca bunica mea ma va ajuta in aceasta privinta). A, da, si pot sa imi insuflu si singura "Magia Craciunului", incercand sa gasesc cele mai potrivite cadouri pentru rudele si colegele mele. Cam atat, mai multe, dupa un somn reconfortant, nu-i asa?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter