Ganduri pentru mine, pentru tine..

Saturday, December 16, 2006

Maimutareli si alte alea

Seara libera=seara in care pierd timpul. Cum? Hranind animale virtuale.

Incepand cu Fluffy al meu care nu e pe blog (baiatul are nevoie de liniste, ok?), continuand cu Vasile al lui de ce? , Niculae al lui U T O P I C si terminand cu Dutulache al lui tugurlan (btw, avem aceeasi tema, acelasi animal-culorile difera la amandoua..stiu ca eu sunt mai noua, dar abia acum o saptamana i-am vazut blogul, deci nu e vina mea ca avem aceleasi gusturi), pe toti i-am hranit constiincioasa si m-am jucat cu ei.

Asa ca daca aveti nevoie de cineva care sa aiba grija de animale virtuale, trimiteti mail. Zau ca ma ocup de ele..

13 Comments:

  • salut voios!

    am vazut ca esti atat de draguta cu animalutele altora, si sper ca o sa ma ajuti si pe mine cu pestisorul meu. tocmai l-am adoptat, dar se pare ca am gresit cu ceva, ca nu prea sta in... pozitia normala :))asa ca, astept sfat!

    mersi mult! :)

    By Anonymous Anonymous, at 5:18 PM  

  • hmm..aici o sa am ceva probleme, sa stii, pentru ca nu am mai avut pestisori de mult..dar ne descurcam noi, nu? doar nu suntem in bucatarie :D

    btw..nu stiu de ce, dar mie ala mi se pare mai mult purpuriu decat roz

    By Blogger Anca, at 1:42 AM  

  • o, da, cred ca ai dreptate. e purpuriu, goddamn it! well, it was the best I could do, in situatia data! promit sa remediez problema, scouts honour! :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:56 AM  

  • asteptam :d

    By Blogger Anca, at 2:00 AM  

  • Miki, no offence, dar ce stie sa faca acel catel? :)
    Pur si simplu... _E_ acolo...? :)

    Eu am niste pestisori (reali) si, da, stiu, nici ei nu fac mare lucru, dar nu as renunta la ei pentru nimic in lume!

    By Anonymous Anonymous, at 10:43 AM  

  • none taken :d

    pai..sa stii ca si eu ma intreb asta uneori, dar ma uit la fata lui dulce si intrebarile dispar :D...presupun ca ma relaxeaza

    pestii tai sunt mari? :D

    By Blogger Anca, at 11:19 AM  

  • Pestisorii cei mari au murit, de batranete. Acum, acvariul e ceva mai colorat, mai mult "tineret" prin el :)

    Imi pare rau ca nu ii mai vad in fiecare zi, sunt extraordinar de relaxanti. Si usor de intretinut.

    A propos, pestii mei stiu sa inoate... catelul tau stie? :)
    Na!

    By Anonymous Anonymous, at 2:36 PM  

  • This comment has been removed by a blog administrator.

    By Blogger Anca, at 10:08 AM  

  • da' pestii tai stiu sa...latre?

    imi pare rau pt pestii tai, condoleante

    By Blogger Anca, at 10:10 AM  

  • tare

    By Anonymous Anonymous, at 1:49 PM  

  • eu nu stiu cum de nu uitati sa le hraniti :) ... ah, tu esti cea care le hraneste, right? pentru cei ca mine de ex care uita...
    sincer, nicidata nu m-am putut hotara sa imi iau un neopet... cred ca pentru ca am acasa vreo 3 deja si imi ajung :p

    By Anonymous Anonymous, at 10:33 PM  

  • vezi ca niculae is on a diet!

    By Anonymous Anonymous, at 1:56 AM  

  • promit sa nu exagerez :D

    By Blogger Anca, at 10:48 AM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter