Ganduri pentru mine, pentru tine..

Saturday, December 30, 2006

31 Decembrie

Ok...penultimul post anul asta. Desi am fost plecata aproape o saptamana, m-am intors. Si ca sa nu zic ca m-am intors degeaba, am si facut un test, sa imi descopar talentele ascunse si personalitatea bine digerata. Asadar, am aflat ca sunt...

Your results:
You are Superman
























Superman
90%
Supergirl
90%
Green Lantern
90%
Spider-Man
85%
Catwoman
80%
Iron Man
60%
Wonder Woman
55%
Hulk
55%
Robin
50%
The Flash
45%
Batman
45%
You are mild-mannered, good,
strong and you love to help others.


Click here to take the "Which Superhero am I?" quiz...



Mi-ar fi convenit locul doi, dar..asta e, macar am puteri nebanuite si pot sa zbor. Era odata o melodie care zicea ceva de genul "Fly away, fly away, shine away". Cred ca Directia 5.

2 Comments:

  • :-? se numeste 'Seductie', dap de la Directia 5, si e ;)) 'blow away, blow away, shine away..'

    By Anonymous Anonymous, at 1:34 PM  

  • ma rog, am zic eu ca e ceva de genul ala, nu? si chicoteste tu, dar macar observa ora la care am postat ;;)

    By Blogger Anca, at 1:41 PM  

Post a Comment

<< Home


 
                                                      Website Counter